Thursday, December 31, 2009

no MORE finger crossing!!!

my end year wish...tidak menjadi kenyataan!!!!
sedihnyerr...huhu
tengah hari tadi dapat confirmation dari member saya,yang kami satu group
tak dapat ikut konvo bulan satu nih..huhu..
down juga lah sebab saya berharap sangat..huhu
tapi mak saya cakap,sabar je la...takde rezeki nak buat macam mane kan??
takpe la,nanti balik malaysia boleh cari tudung dan high heels yang bleh match dengan baju untuk konvo nanti..dan mane tau my big happy family saya dapat join skali..mesti meriah kan??
plus,saya akan berkonvo dengan my dear muhammad naqib juge...
look at the positive site la kan??ada baiknye jugak!!hehehe

tapi,,hari ni sangat la BAD DAY!!why??
1. dapat bad news seperti di atas!!
2. nak lunch kat McD,tapi ayam takde??taknak makan burger..
3. nak tengok sherlock holmes tapi tiket habis..
complete penderitaan saya hari nih!!uwaaaaaaaa =(

tapi, nasib baik ada 2 member yang nak menghiburkan hati yang lara nih...dorang tanya nak creambath or refleksologi???so i choose refleksologi la kan...hurmmm...biar release semua stress nih!!before that,kami makan kat thai express..my fav!!hehehe
dan hasilnya sangat menyenangkan..sambil refleksologi tu,kat situ pekerja dia pasang DVD movie dari rusia,..and guess what??our beautiful kuala lumpur ade dalam movie dorang!!rusia????hahahha
lepas tu ade air asia plane,ade kat KLIA dan masa tengah kat dalam bilik hotel,pelakon dorang tengah cakap2,kat tv aznil tengah membebel dalam acara akademi fantasia!!hahaha
excited jap dengan member..kelakar je kitorang ni kan???hahahahha

No comments:

Related Posts with Thumbnails