Friday, December 25, 2009

AVATAR











Selasa lepas, saya dan housemates tengok AVATAR...it is outstanding movie..first,i tot macam avatar kat tv tu,,yang cerita kartun tu..tapi beza sangat2 dan lagi best!!!rasa cam terbawa ke alam avatar yang sangat cantik tuh!dan tak nampak sangat perbezaan yang ketara antara manusia dan avatar tuh (ape yang saya nak sampaikan sebenarnye nih??mesti korang tak paham kan??)hehehe...



 


sangat canggih teknologi sekarang nih ek??

4 comments:

H A N I said...

best ek..ramai gak komen movie ni best..especially the technology effect..huhu..hope can watch it.. =)

ciksu said...

best sgt hani!!
technology effect dia sgt mengagumkan!!wajib tgk!!

Anonymous said...

mmg best..ktorg pun da g tgk diksu..sabtu lps kat tropicana city mall..tgk ngn family kakcik..shera tny nape dorg tutup lampu.. lg 1 bl abg yusri bgn nk p toilet..shera tny kat ibu dia.."ibu, ayah nk perlahankan suara dia eh?"..hahaha boleh dia ckp mcm tuh...skhwang..eh btl ke spell ceni..

ciksu said...

tgk ng family kcik???btuii kaa??cam xcaye je...hahaha...syera ckp centu org dgr x??pastu kakcik jwb ape psl tutup lampu tuh??
skhwang??apekah??

Related Posts with Thumbnails