Friday, January 8, 2010

terlambat rupenye...

pukul 6.30 petang tadi saya dapat sms dari kawan sebab ade case kat hospital..sekarang saya di department forensik..so,on call je..ala-ala CSI gitu..hehe..disebabkan hospital yang ni jauh,saya plan nak tumpang kawan group saya..tapi dia malas nak pegi...dah agak dah pon,lelaki kan...nak naik public transport tapi saya takut nak naik sorang-sorang sebab dah start nak gelap..so tak jadi pegi la kan..hurrmmm...then,setengah jam lepas tu, masa tengah best tengok citer korea, ade sorang kawan saya call..dia ajak pegi tengok case..ermmm...ok la...saya pon bersiap-siap la kan..dia jemput saya..tapi kitorang macam teragak-agak nak pegi sebab dah lambat pon,,tapi takpe,cube je la kan..pastu,saya pon call la kawan yang sms bagitau ada case tu..rupenye dia dah sampai umah pon..dah siap pon case tadi tu,...buat pemeriksaan luar je,takde autopsi pon..hahahahah...kitorang dah agak dah,,,so,jalan-jalan je la kan..menikmati permandangan medan di malam hari...heheheh
then, decide nak makan McD..hurmmm...fastfood lagi..minggu ni je dah 3 kali makan fastfood...ape nak jadi ni ciksu????=)

1 comment:

sweetgaldreamz said...

jgn mkn fastfood byk sgt sham..nti gmuk cm aku...xmoh k

Related Posts with Thumbnails