Monday, January 4, 2010

aqim da skolah!!

tadi masa call mak saya,dia cite pasal anak sedare saya yg baru masuk skolah..tp prasekolah je pon.kakak dia yang naik darjah satu...hurmmm...bese la kan,yang bakal terjadi,..anak sedare saya menangis..hehehe...before kakak saya tinggalkan aqim kat kelas,dia dah pesan suruh aqim naik atas bila dah boleh balik..tapi aqim ni lupe agaknye..nangis la dia kat kelas tu..lagi pulak,ade mak-mak orang lain yang jemput sampai kat kelas..so,kena la cikgu dia bawa sampai ke atas..tapi dia lupe bawa beg..yang ibu ni tanye la,mane beg skolah aqim??dia jawab "takde,dah hilang"..maka,tangisan dia terus berlanjut....hahaha...

p/s : beg skolah aqim ade kat bawah meja dalam kelas dia ghupenyerrrr...^^

3 comments:

H A N I said...

hahahah..sabor jerla si kecik tu.. besela, budak kecik..ok la tu, baru2 lg..lamer2 dh ader kwn ok la.. =)

sweetgaldreamz said...

kelakar...
sham mesti rindu ngn diorg sume kn.

ciksu said...

hani :
tu la..dia tu memang manje sgt..heheh..xsbr nak balik nak dgr celoteh dia..^^

hana :
rindu sgt2!!!xsbr nak peluk cium sume anak2 sdare sham..selalunye sampai dorg naik rimas sbb sham asik peluk..hahahaha

Related Posts with Thumbnails