Monday, February 22, 2010

bermula lagi kisah-kisah baru..=D

ishhh...dah lama sangat saya tak berblog..ni baru beli broadband celcom..murah  je..ade promotion..bayar rm100 untuk registration and dapat free modem..hehehe..best!best!encek boifren jangan jeles sebab i dapat beli murah je!!hahahaha..

actually, saya dah abes clinical year..masa kat medan sibuk packing barang-barang untuk dikargokan ke malaysia..banyak gile rupenye barang saya..tu baru 6 tahun kat medan..kalo seploh tahun maybe satu kapal tebang pon tak muat..muahahahaha...tu pon dah sedekah sket kat ex-bibik..tapi still banyak!then balik malaysia,saya jadi suri rumah sepenuh masa..dari cuci kain (pakai mesin basuh je..hihi)-jemur kain-angkat kain-lipat kain(kadang-kadang mek lipat)-anta alia kat skolah-amik alia-amik aqim kat praskolah-masak-kemas rumah....haaa..banyak kan...penat tau..rupenye penat giler jadi surirumah nih...tu blom lagi kalo i dah btol-btol ade laki,ade anak..hihihi...so encik suami kenalah melayan para isteri dengan baik...ingat senang ke buat keje umah...opssss...cam i dah kawen je...eheheheheheh...

now tengah sakan bercuti until may!!lastweek saya dan encek boifren membawa kawan-kawan from indonesia berjalan-jalan selama lebih seminggu..back-packers!!best sangat-sangat..sambil tu,i dan encek boifren ala-ala honeymun la kan..pre-honeymun..hahahahahah

bermula dengan genting highlands-singapore-langkawi-penang-kangar-thailand-kuala lumpur..walaupon badan ni dah macam nak petah riuk,tapi enjoy..hihi..nanti saya citer satu-persatu okai..till then..tata!

3 comments:

H A N S said...

mak aihhh..pusing 1 dunia ni..heheh..syoknyer sham.. =))

ciksu said...

takla satu dunia hani..hihihih
tp mmg best sgt2!!

ciksu said...

takla satu dunia hani..hihihih
tp mmg best sgt2!!

Related Posts with Thumbnails