Saturday, November 20, 2010

sengal!

ade minah ni memang nak kene!!!
saje je nak kacau pakwe aku..
dah banyak kali dia buat hal..asik call pakwe aku ajak kuar..
mase bulan pose aritu dok ajak pi bukak pose same2..
and yang paling baru ajak pakwe aku balik kampung same2...bengang gile la!!
tak paham bahase ke budak nih??
pakwe aku dah cakap yang taknak balik same,suh dia balik sendiri,tapi yang tak tahan tu,bleh dia sms camni,,,
"awak,esok hal2 awak tu setel pukul berape ek?sebab saya kene sampai tiram sebelum kul 7pm"..
macam la naqib tu dah setuju nak balik dgn dia..
takut btol laa...jangan la dia kacau kehidupan kami lagi..huhu
orang camni tak bleh dibiarkan...macam2 dia boleh buat..

4 comments:

mohammad said...

salam ziarah

H A N S said...

euwww...jgn dibiarkan manusia2 mcm ni!

ciksu said...

Mohammad:rajin2 la singgah!!
Hani:menakutkan je Manuela cent kan Hani???

ciksu said...

Hani : *manusia ceni

Related Posts with Thumbnails