Monday, November 23, 2009

yesterday~my 24th bday~

howdy frenss!!!
smlm adalah hari yg sgt bermakna dlm hidup sy!!
my 24th bday!!hahaha..bertambah setaun lg umo sy nih..
tp perangai tetap same cam dulu2,suke main2 n xserius!!(tp kadang2 ade serius gak tau!!hihi)
hopefully,after this,my life wud gettin much more better,fulfill all of my dreams,can achieve my targets,n all the positive things dat can happen in my life...hehe~
yg best n specialnya bday taun,disbbkan my dear dtg ke medan juz bcoz he want to spend time with me..n celebrate my bday togede...so sweet of him!!i love him so much!!heart u so much!!
hurrmmmmm..now,missin him already larrr!!!:(
one more,my lovely housemates~farah&dena~buat surprise..terharu sgt..dorg msuk dlm bilik sy ms sy tgh sibuk reply semua bday wishes kat facebook..n nyanyi lagu happy bday utk sy..im so touched!!luv them so much!!!then,ms tgh bergmbr tbe2 ade org dtg..rupenye dorg pesan delivery pizza hut jugee.....waahhhhh!!!mkn sedap la sy smlm!!!thanx to them!!i wont forget this!!
hurmmm...later sy upload pic ok???farah xde plak,,dia on call..gmbr dlm camera dia..hehe

4 comments:

Anonymous said...

hepi bday diksu..angoh dh wish kan..:), nway, xdan nk wat special entry tuk ko lg..later2 la eh..wat dlm ekawan ke..boh pic ko eh..hahaha (angoh amik yg cun2 la..)

-angoh-

ciksu said...

thanx angoh!!apsal dlm ekawan...
ntah aktif lg ke x akaun tu..
dah lupe username n pswd die ape...hehe...xpe2,nnt org cr tau blk..boh gmbr yg cun2 tau!hihi

Unknown said...

hihihih..nk nyibuk gak.indu csu la..huhuhuh.

ciksu said...

indu kamu juge....^^

Related Posts with Thumbnails